Sunday, January 21, 2007

#25

21012bin7

sevgili terazi,

dünya'daki en kötü kız ben oldum. yanıma ne koyarsan koy ben zaten blönçk diye yere oturmuş haldeyim.
elimdekinin büyüsünden beynim dönerken, yer altımdan kayıyor gibi hissedip aynı zamanda dans etmeye çalışırken,
kafam, hayallerim, kaydırağa bindiler. ekstradan. arkalarından koşuyorum, nefesim de yetmiyor. alerjik astımım var. kızarıyor yüzüm çok hızlı koşunca.
dış güçlerden biri gelsin. höt desin. pııstt desin.
söndürsün beni.
içimdeki enerjiyi, morun yanına giden en güzel renge koşturtma.

lüffen.

4 comments:

Tugc said...

noldu ya? diger blogunu sildin mi?

uzay said...

upps bende aynı seyi söylemek için geldim..diger blogun bulunamıoo

d'pourpre said...

yeni blog aldım.
la-vender.blogspot.com
yorum yapicim sizlere ordan ulaşırdınız die düşünmüştüm :)
sevgiler..

deryik said...

ödüm koptu. çatlak. blogu nerde bu kızın diye aranıp duruyorum!