Wednesday, January 10, 2007

#22

100107
" .... sevgili;

fransız sokağı'nda şarap içtiğimizde - ki bu benim için
ilk ilkti seninle. - fotoğrafını çekmiştim dandik bile denmeyecek sonieriksonumla.
o gün de kaydetmiştim sana onu.
mesaj attığında önce resmin beliriyor sonra ya bızbızbızt oluyor; ya da dırırı.
normalde ses görüntüyü bastırır geçer ama sende tam tersi.
sende önce görüntü sonra ses.
bi şiyler yapıyosun içinde bi yerde, sonradan açığa vuruyorsun sanki..
algılattığın bu, bendeki izlerin.. "

4 comments:

scarlet said...
This comment has been removed by the author.
scarlet said...

Çok ama çok güzel yazıyosun...
Bun da tarafımdan bu yazıya yapılmış ama tüm blog için geçerli bir yorumdur.

scarlet said...

"Bun" değil tabi o, "bu".
Neyse, beğenerek okuyorum evet.

Dilara said...

aaaaaaaaaaaa.
hiper mutlu oldum!!!