Monday, January 15, 2007

#24





02:59 * sınav var, önemi yok.

sevgili çilek kokulu badişap yağı,

seni ona koklattığımda "ımmmm" diye bi şiy çıkarmıştı içinden, ah şimdi duyabiliyor olsam keşke..
'60larda yaşayamadım ben; ama en azından msn'de iletimden ne yaptığımı dışa vurmuyorum.
cep telefonumdaki mesajlara, "ben yatıyorum sevgilim, hadi sen de uyu." demiyorum.
gerçekten, inan bana.
ben kızım.
öyle bir kız ki, onun döneceğini bildiğimden beklemekten keyif aldım.
gün saydım. ardışık ardışık. 7'den sonra ne geleceğini bildiğimden, hiç zorluk çekmedim.
o gelecek diye, ojemi değiştirdim, saçımı üşüsem de soğuk suyla yıkadım, buklelerim kafalarını kuma gömmesinler diye.
sonra dedim kendi kendime, onun için di mi tüm bunlar? egonu kenara koydun mu kızım?
?'leri __ 'lerine döndü sonra. konuşma çizgisi. hatırladın mı çilek kokulu badişağ yağı.
(__)
cevapları simgeler.
cümleleri.
eksiltili - eksiltisiz, ona giden bütün cümlelerimi..

2 comments:

eloise said...

içindekileri kendini bu kadar basit bu kadar saf ifade edebilmen çok küsel:)
p.s. ben diorum ama bn yatıorum snde uyu die...kötü müyüm ben yani demesem mi..sonra zaman zaman keyifli fln da olmuyorum beklemekten usanıyorum..

Dilara said...

ihi. ya o cümlede ben normal-bilindik mesajlaşmamktan bahsediyordum esasen, takıl pilis :D

döndü cümleler geriğ.