Friday, January 12, 2007

#23

sevgili mor fonlu, yeşil güneşli, şapşal inek;
dinle ve oku beni.



nouvelle vague - in a manner of speaking
the postal service - sleeping in
ben harper - alone
sufjan stevens - dress looks nice on you
lamb - gabriel
the arcade fire - c
old wind
helldorado - a drinking song

...


adanmışlar,

"o"nu düşünürken farkında olmadan defalarca ripitte olanlar,
unutulmak ve tozlandırılmak istenenler,
görüntülerle ve kokularla yani "kimileriyle" mıhlı olanlar,
farklı zamanlarda - farklı kişileri düşünerek dinlenilen "aynı"
şarkılar.


küçükken sahip olunan; bebe mavisi, moru, pembesi hatıra defterleri vardı ya hani; artık onlar şarkılar. mekân, şehir, zaman, yüzyıl değişse de boğazımızdaki düğümü, dilimizdeki tadı, içimizdeki hareketi aynı olur her defasında.

...


yukarıda olan şarkılar benim son *6 günüm.
kasedin rewind sesini duyduğumda hissedeceklerimi şimdiden biliyor gibiyim.


not: resimler sinekkavanozu'ndan.




7 comments:

asdfgh said...

resimleri görür görmez anladım nereden olduğunu.

deryik said...

sen şimdi böyle hissediyosun ya ben çok mutlu oluyorum yahu. tarifi zor bi tadı var, sonra anlatırım belki.

aman böyle kal(ın).

Emir Bey said...

peki yazıyı okumaya başladığım sırada in a manner of speaking çalmasına ne demeli bir hayır var bu işte hadi bakalım =)

Elsa said...

bence de aşk güzel bişiy.

Dilara said...

indis - süpersiniz efem :D
deryik - avatar hiç sen gibi diil!!
anlat belki sonra ama muhakkak!
emir bey - bi ulviyet mevcut:D
elsa- ayegrivityu

ttku said...

bobi o sarkilari ben yolladim ya :(((888

Dilara said...

többeee. bi de deli çıktı başıma.
ee ne var?
dinleyip
hüzünbaz olamaz mıyım?!