Wednesday, November 22, 2006

#12



sevgili uzak. uçtum ben. sanki seninle üstelik.



gece olmasına gece. bu gözler görmüyorsa neden bakıyor? orada birisi seni düşünüyor. beynine hapsediyor belki "10 dakika" boyunca. sadece seni bilmek istiyor. sen bakıyorsun önce, kapatıyorsun. sonra soruyor, "sevdin mi?" bakmam lazım diyorsun. bakıyorsun, "kim yazmış bunu?" diyorsun. seninle dalga geçmediği için kızmadığı için şanslı sayılırsın bebeğim. manideki gibi "ilk harflere baksana" diyor. senin adın dilek değil, dilârâ. gönlü süsleyen kız. şaşırıyorsun, seviyorsun, duruyorsun, paylaşıyorsun. daha önce adına şiir yazılmış mı ki? cevabını biliyorsun.. küçücük bir şey evet. ama anlık mutluluk yaratıoyor işte o psikolojik kitaplarda, dergilerde yer alan.

teşekkür etmiyorsun.
teşekkür edilmez.
hava çok güzel burada.
son bahar.

yüzüme bakıp da söyleyemeceğini biliyorum.
böylesi daha güzel zaten.
benim yanlış anlamak gibi bir huyum da yoktur.
bekliyorum!

gelsene!



*dud-i muannid: inatçı "duman"





5 comments:

Emir Bey said...

sanirim aruz olcusu bu! ve cok klas! cok guzel size laik olmus bence artik yazana ne odul verirsiniz bilmem

Elsa said...

ne güzel bu.
ben okumaya çalıştıysam da anlamadım bile, ama uzakta bir yerlerde biri var, ve öyle güzel duygular var.

*bence de gel, misafirimiz ol:)

kumru said...

morsal yaşantı! ay çok heycanlı!!

deryik said...

ankaranın nakli istirhamımdır istanbula yakın bir enleme...


ellerin dert görmesin diyor, mikrofonu hollandaya devrediyorum. böhühü.

Dilara said...

chloe!! ben yazmadım bana yazıldı yani anlattım gibi oldu aynen ehehe :D

zge, ben anladım allahtan o yeter :P
emir bey- valla ya bilemiorm sen bi el at emir:P
pepinot - adrenalin oldu gece gece ehehe
deryik - güzel ama di mi di mi