Saturday, November 25, 2006

#15


25112bin6 02:39/pazar
içsellik derecesi: *****
malzeme: snowman - drawing pen 0.4
kağıt türü - yüzeyi parlak karton
kanıtı:
sevgili elleri cepte olan,

my dear, the one i want it to be the dearest.
mi amor. mi parte de mi corazon.
böyle desem sana.. öyle kelimeler seçmeli, öyle cümleler kurmalıyım ki başından sonuna değin, tırnak içinde tutmalısın onları. derdim kendimi kanıtlamak değil. önceden öyleydi biraz sanki, ama bu kez.. ne bileyim, oyun oynamam lazım seninle. bitmeyebilir, bitebilir. biz oynamış olalım ama. bir sen hamle yap bir ben. hiç üstün olmayalım, hep "bir" olalım. "biz" bile çok ürkütücü şu anda.
yalnızlık kelimesi fallafoş oldu ya artık kullanmaktan çekiniyorum. eşseslisi de yok. olmadığı için de karizma. düşünüyorum şimdi böyle geçiş cümleleri yazarken. seni. yüzünü.
mevcut yalnızlığımı sona erdirirken sen, ben senin dünyana kendimi entegre etmekten haz duyacağım ve peşimsıra kovalayan hatıraları ekolojik çöplere atıp bir virgül koyacağım hayatıma. senin tüm mimik ve onlarla güzelleşen-büyüyen jestlerini hemen kolajlayıp yastığımın altına koyacağım, uyumadan önce minik lambamla bakabileyim ve hatta onu öperken mimar sevgilime yazdığım mektubu da çöpe atmış olduğumu hatırlayabileyim diye. senin sayende.
"pause"dayım ben.
film şeridi gibi geçen "...."'lerden birine takılacağım ve mıhlanacağım.
lütfen sen ol. orda ol.
gitmemiş ol. es geçilmemişim ol..

björk kulağımda tam da bu anda..

this time
i'm gonna keep my all to myself
she loves him, she loves him
and he makes me want to hurt myself again

3 comments:

Emir Bey said...

kağıdın üstündeki spiral de kaç tane içiçe geçmiş daire varsa o kadar iyi olmuş demektir, yani hani hocalar yıldız verirdi ya o sistem gibi, ama bu japonya sistemi, 5 spiral 5 yıldız demekmiş, Ilgın Hanım anlattı.

Tugc said...

:) cok hos olmus...mi parte de mi corazon :)

alttire said...

çok güzel olmuş.