Thursday, November 23, 2006

#13


23112bin6 * prş
Bayım,

bugün siz tam karşımda sayılırsınız. motordayız. arkanızda da bir bayan oturuyor. bayım, teniniz güneşli bir günde, gökyüzündeki (başka nerede olurlar bilinmez) bulutlar kadar beyaz. arkanızdaki bayanın teninin beyazlığının sizinkiyle tam olarak aynı tadda olduğunu bilebilseydiniz. şaşırırdınız eminim ve o yüzünüz ışıldırdı da. bu sefer güneş gibi. şimdi biz motordayız ya hani. hani vardır ya merkez kaç kuvveti. kafanıza perde o yüzden çarpıp çarpıp duruyor. sanmayın size karşı bir şey bu. arkanızdaki bayana da çarpıyor. o sizinle aynı tepkiyi veriyor. ah bir görebilseydiniz.. şaşırırdınız eminim. bayım, bulutların yerleştiği gökün mavisi gözlerinizle arkanıza bir dönseniz, arkadanızdaki bayanın da mavisi kucalayacak sizi. belki de kaçacak aniden. ama kaçmayacak bayım, keşke bir deneseniz de bilseniz.. ve aslında siz, birbirinizin kartşıt cinsisiniz. belki kardeş, belki aşık, belki başkası.. bunlardan biri olabilirsiniz. ama şimdi hiç birşeysiniz. bayım, ben eros olmak istiyorum şimdi. ama şimdi gözlerimi çeviriyorum. beni yanlış anladınız siz bayım..
benim sizden yana yoktu ki bir kaygım..

2 comments:

Emir Bey said...

ne zamandır okuduğum en güzel yazı ödülüne adaysınız kuzum :) müthiş :)

mylifeiscinema said...

gözümde canlanacak kadar güzel bir anlatım...