Sunday, November 12, 2006

#2

22102bin6


sevgili boşluk,
istanbul'un sonbaharının da diğer istanbul'un _____ 'sı kadar derinden etkileyici olması tesadüf olmasa gerek. yüreğinde cesareti, kalbinde hatırası, delinde "o"su olduğu sürece, İstanbul oyuncudur. Hüznü de yaşatmayı bilir, neş'eyi de.
melankolinin dibini boylamaktan daha ziyade, anlamsız mutluluklara gark etmeyi tercih ettim ben. ertesi sabah 12'ye kadar uyuyabilme şansım olması beni mutlu etti 5 saatlik bir uykudan uyanınca..
peki buna paralel olarak, başka işleri de bu norma sokabilir miyim? Hava ne kadar acımasız ne kadar köstek olursa olsun bana, yeni bir umut, yeni biri, yeni "o".. çağırsam mı? çağırıyorum bak. mor ve ötesi'nden küçük sevgilim'i dinlemeyi kesip "orda durma"yı açmanın zamanı geldi. şimdi günlerden pazar, saat 10.10. ben denizdeyim. kıtamı değiştirdim her gün yaptığım gibi. istanbul'un kendisi gibi.

No comments: